Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

mei 10, 2010

SHOLI

Omdat ik een tijdje geleden jarig ben geweest kreeg ik gisteren de cd van Sholi cadeau. Daar was ik erg blij mee, want nu kon ik eindelijk mijn aftandse exemplaar met een bitrate van 192 uit zijn dienst ontslaan. Deze band uit Californië maakt geweldige psychedelische pop voor gevorderden met de meeslepende schoonheid van Menomena en de progressieve ambities van Hella. Je raadt het al: voor het meeste genot het best geduldig en in zijn geheel te beluisteren op een aanzienlijk volume of met een koptelefoon. Dit is de eerste keer dat ik een uitzondering maak en bij gebrek aan goede representatie twee keer dezelfde videoclip vertoon. Een goede clip, trouwens, van het openingsnummer van hun debuut. Kan ik misschien ook iemand blij maken met mijn oude kopie?

1 opmerking:

Derek zei

Kom maar op met die cd. Mijn auto heeft wat nieuw luistermateriaal nodig.

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be