Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

oktober 18, 2010

THE GO! TEAM


Het is er nooit van gekomen London Calling eens te bezoeken. Wegens een erbarmelijke financiële situatie diende ik in 2005 te kiezen tussen Bloc Party en The Go! Team - iets wat ik als zeventienjarige simpelweg niet over mijn hart kon verkrijgen, waardoor ik uiteindelijk maar thuis bleef. Inmiddels heb ik Bloc Party gezien, maar het zestal uit Brighton (daar waar Kele Okereke graag zijn weekends vertoeft) is me de afgelopen jaren ontlopen. Enfin, binnenkort grijp ik mijn kans, want een nieuw album is aanstonds! Het nieuwe nummer T.O.R.A.N.A.D.O. doet vermoeden dat Rolling Blackouts weer lekker energiek en opzwepend gaat klinken (en werpt tegelijkertijd de vraag op waarom The Prodigy hun handdoeken in Gods naam nog niet in de ring hebben gegooid). Om alvast in de stemming te komen, presenteer ik bij deze nog eens de geweldige eerste single Junior Kickstart. Toffe (naar ik aanneem door een fan gemaakte) video ook; een achtervolgingsscène die Pacman naar hetzelfde steegje voert waar Vampire Weekend hun clip voor Cousins opnam.

Geen opmerkingen:

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be