Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

juni 10, 2011

NADA SURF


Leuk en aardig, die 30 day song challenge op Facebook, maar mij lukt het vooralsnog bij lange na niet om dagelijks aan mijn plicht te voldoen. Ik loop na 25 dagen inmiddels een ruime week achter, en ook vanavond verzaak ik mijn plicht, die luidt: A song I used to love but now hate (day 17). Bijgevolg heb ik eens eventjes de tracklists van mijn oude compilatiecd'tjes ter hand genomen, maar mijn verwachtingen kwamen helemaal niet uit. Ik vind nummers als Green Lizard - Autumn, Live - Lakini's Juice en Nada Surf - Popular namelijk best leuk wanneer ik ze terugluister. Wat nu? Eigenlijk heb ik alleen maar zin gekregen in een 1990s themafeest. Nostalgie is een sluipmoordenaar - net als zout, materialisme, de macht der gewoonte, asbest, droogte, atoomenergie, koolmonoxide, een carrière, en hoge bloeddruk, maar dit terzijde. Even tijd om, zonder gene, simpel en sentimenteel te zijn. Once every two weeks!

Geen opmerkingen:

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be