Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

juni 22, 2011

EXPLOSIONS IN THE SKY


Nee maar! Ik had nooit gedacht ooit nog eens een officiƫle clip van Explosions In The Sky aan te mogen kondigen. Toch is dat moment nu aangebroken - en vraag ik me eigenlijk alleen maar af wat het motief is geweest om een video te maken; heeft dat soms iets te maken met het teleurstellende artwork van hun laatste album Take Care? De clip bij Last Known Surroundings, naar mijn idee een van de betere nummers op een plaat die het met name van de drums moet hebben, is niet onaardig. De eerste vier minuten lijken weliswaar een beetje alsof ze gemaakt zijn door iemand die screensavers programmeert, maar daarna worden de animaties beter. Ik had eigenlijk zoiets als een lange trailer van The Tree Of Life verwacht, maar bij nader inzien past deze trip door kosmische en aardse landschappen wel goed bij de titel.

Geen opmerkingen:

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be