Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

december 01, 2011

PEAKING LIGHTS


Oh, 1993! Toen ik op zaterdagmorgen mijn bed nog niet uit hoefde om geld voor sigaretten te gaan verdienen. Met mijn opa wandelde ik naar de kiosk om me te laten trakteren op een Lila Pause. En er was tijd om te spelen met kinderen uit de buurt. Ik vond de spelletjes meestal saai, en weet nu waarom; hun fantasie schoot tekort. Met terugwerkende kracht is dit knappe meisje een voorbeeld om het beste uit je vroege jeugd te halen, wanneer je het je nog kunt veroorloven om een einzelgänger te zijn. Een paar jaar daarna gingen we voetballen, maar daarin blonk ik niet uit - nu vind ik het weer leuk, maar voor een partijtje moeten de agenda´s op tafel en tussendoor wordt er gerookt. Nog later kwam de muziek.

Geen opmerkingen:

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be