Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

september 24, 2009

VIDEO: FOOL'S GOLD - SURPRISE HOTEL

Wat was ik verrukt toen ik een paar dagen geleden vanuit het niets het idee opvatte om Youtube te doorzoeken op beeldmateriaal van Alter8, en het volgende fragment boven kwam drijven. Alter8, kan ik je zeggen, heeft bij gebrek aan een oudere broer of internetverbinding mijn muzikale opvoeding voor zijn rekening genomen. Een schamel half uurtje per week onderricht in alternatieve hits, iedere maandagavond voor het slapengaan. De teloorgang van het programma is in dit muziekloze televisietijdperk haast vanzelfsprekend. Toch wil ik jullie bij deze graag eventjes op het hart drukken, lieve Stephen en David Dewaele, dat jullie de eerste zijn die ik zal benaderen om de rol van VJ te bekleden, mocht ik mijn wilde plannen om een muziekstation op te richten ooit nog eens verwezenlijken.

In de bijlage treffen jullie aan, de langverwachte officiƫle videoclip van Fool's Gold - Surprise Hotel, weliswaar ingekort doch verrijkt met een saxofoonsolo, en gelukkig niet minder Hebreeuws dan voorheen. Hun selftitled debuutalbum komt volgende week uit in Noord-Amerika, en hoewel het niet in Europa zal verschijnen, is het voorbestemd om een goede ontvangt te krijgen in het alternatieve circuit der lage landen!



Fool's Gold - "Surprise Hotel" from Paul Tao on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be