Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

juni 02, 2008

VIDEO: WEEZER - PORK AND BEANS



Eerste single van het nieuwe album van Weezer, wat binnenkort uitkomt. De teksten zijn zonder meer intelligenter dan ooit, vooral het tweede couplet. Het bevat een rake observatie over Timbaland, die helaas niet aan de clip wilde meewerken, en daaraan voorafgaand vat Rivers Cuomo samen waar Weezer voor staat en waarom ik ze tot mijn persoonlijke favorieten reken. Everyone likes to dance to a happy song, with a catchy chorus and beats so they can sing along. De video is een flirt. Niet hun beste ooit, maar toch. Album nog niet gehoord.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldige clip zeg. Een ware ode aan het internet. Leuk nummer ook.

Kaiser Bruno zei

ik ben om.

Anoniem zei

Geweldige clip en geweldig nummer. Ben benieuwd naar het hele album. Beter komen ze naar Nederland.

ps.
Max, ik was gister naar Man Man en het was in één woord briljant. Mocht je de kans hebben, ga er heen!

Olav Abacus zei

@ derek:

ik had besloten om niet meer te gaan; niet in paradiso en niet in doornroosje. met pijn in mijn hart. hoop dat ze nog ergens op een festivalletje te zien zullen zijn in de zomer ofzo.

Anoniem zei

ik meen dat Man Man na de zomer nog een show in de w2 komt spelen. en ik heb weezer nooit helemaal begrepen, al is dit weer een mooie bijdehandte clip/song-combinatie.

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be