Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

november 25, 2009

VIDEO: PIXIES - DEBASER


Waarschijnlijk zal Pink Floyd er ooit mee begonnen zijn. Enkele jaren geleden deed Sonic Youth het met Daydream Nation op Pukkelpop. In de toekomst zal Live het op Werchter doen, met hun Greatest Hits welteverstaan. Zelf zag ik lang geleden The Thermals nog in de kleine zaal van 013 More Parts Per Million er in amper een half uurtje door heen raggen - toen goed voor 90% van hun oeuvre, ja, oké, maar toch! Het integraal spelen van de populairste plaat; de Pixies zijn er sinds een tijdje ook mee bezig. Het doen herleven van Doolittle is simpelweg de beste afleidingsmanoeuvre voor het uitblijven van nieuw werk. In tegenstellig tot Damon Albarn heeft Frank Black echter zo'n aura van 'het kan me geen fuck schelen wat je te zeggen hebt, want zelf ben ik heilig overtuigd van mijn genialiteit'. Hij sust de gemoederen. Rudie (ik weet dat je dit niet leest), ik ben stikjaloers!

2 opmerkingen:

x)))*\ zei

Homo! :D

Olav Abacus zei

8 dagen, check! heb je je verveeld vandaag?

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be