Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

december 16, 2010

OWEN PALLETT/ARCADE FIRE


Laat 't maar sneeuwen. Ik had Owen Pallett nooit eerder gehoord, alleen ván gehoord, maar hier krijg ik echt kippenvel van. Sowieso een geweldig nummer natuurlijk, naar mijn idee één van de mooiste van Arcade Fire. Ik moest nadenken over wat ik de vijf beste concerten van het afgelopen jaar vond; dat van hun in Madison Square Garden, opgenomen door Terry Gilliam is toch een van de gebeurtenissen die het afgelopen muziekjaar hebben getekend. No Cars Go werd daar ook gespeeld, maar schittert op YouTube door afwezigheid. Dan maar een versie afkomstig uit de Neon Bible tour.

1 opmerking:

kitty zei

Ben blij dat ik eens iets terug kan doen voor al die tips van jou :)

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be