Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

oktober 23, 2012

PRINCESS CHELSEA


Omdat The Cigarette Duet van Princess Chelsea op mij insloeg als een bom, had ik er helemaal niet bij stil gestaan dat dat geinige nummer mogelijk gewoon onderdeel zou zijn van een album. Gelukkig waren daar mijn alerte collega´s van DaMusic. Chelsea Nikkel heeft dus blijkbaar een jaar geleden al haar debuut Lil´ Golden Book in Amerika uitgebracht op het mij onbekende Lil´ Chief Records. Die plaat is nu sinds een week ook verkrijgbaar in Europa. Goed nieuws, want naast het genoemde prijsnummer staat ook de rest van Lil´ Golden Book (dat trouwens vergezeld gaat van een foeilelijke hoes, dat dan weer wel) vol met sprookjesachtige, af en toe wat zoete, maar altijd geestige pop. Daarbij komt dat de videoclip van Too Fast To Live - een heerlijk walsje en opnieuw een lekker moralistisch deuntje over slechte gewoontes - zo mogelijk nog hilarischer is dan The Cigarette Duet. Als ik Willem Jongeneelen was en tegen tweeën weer eens op een anticlimax zou moeten aansturen tijdens de Waterput Swing, zou ik het wel weten.

Geen opmerkingen:

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be