Dit Ierse no-wave-viertal lijkt met terugwerkende kracht een storm in Dublin te hebben ontketend, de stad die dit jaar de contouren verzorgde voor zware postpunkbands als Fontaines D.C. en The Murder Capital. De opvolger van Girl Band’s debuut uit 2015 is ambitieus, beladen, en bij vlagen verdomd aanstekelijk - voor wie het wil horen. Gitaren als sirenes, psychotisch geraaskal, maar toch altijd die bijtende groove die je als luisteraar op de been houdt.
Het oor wil ook wat - door Max Majorana.
september 27, 2019
GIRL BAND
Dit Ierse no-wave-viertal lijkt met terugwerkende kracht een storm in Dublin te hebben ontketend, de stad die dit jaar de contouren verzorgde voor zware postpunkbands als Fontaines D.C. en The Murder Capital. De opvolger van Girl Band’s debuut uit 2015 is ambitieus, beladen, en bij vlagen verdomd aanstekelijk - voor wie het wil horen. Gitaren als sirenes, psychotisch geraaskal, maar toch altijd die bijtende groove die je als luisteraar op de been houdt.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
zie ook http://www.damusic.be
Geen opmerkingen:
Een reactie posten