Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

juni 18, 2008

VIDEO: THE TRONS - SISTER ROBOT



Dames en heren, schokkerend materiaal. The Trons zijn gefabriceerd uit vintage K'nex aan de andere kant van de wereld (Nieuw-Zeeland) en gaan binnen twee tot drie maanden een grote hit scoren op Youtube om vervolgens een dik platencontract te veroveren. No-budget, maar nu al cooler dan Gorillaz. De muziekwereld zal nooit meer dezelfde zijn. Ik ben reeds uitermate opgewonden voor hun eerste interview in OOR.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Supervet!

Anoniem zei

Ja ik heb dat gezien. Geweldig!

Anoniem zei

We hebben op Sonar in Barca je dubbelganger gespot.

Olav Abacus zei

sonar, cool!

er wordt al eens beweerd dat ik de dubbelganger ben van angus andrew, frontman van liars, wiens eerste album 'they threw us all in a trench and stuck a monument on top' nog altijd in het bezit is van jvt.

in hoeverre leek ik op die spanjaard?

Anoniem zei

dit is toch geen knex? en knex is ook niet vintage. dit is mechano, dat is wel erg vintage want toen waren wij nog niet geboren.
max, hoe kan ik je bereiken op metropolis?

Kaiser Bruno zei

ik neem mijn telefoon mee, ruud. het nummer heb je, geloof ik.

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be