Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

januari 18, 2010

BETTIE SERVEERT


Sommigen zeggen dat 2009 het jaar was waarin Nederland na lange tijd hun zuiderburen weer eens aftroefde op het gebied van popmuziek. Ik heb daar niet echt een mening over, maar in het prille 2010 ben ik momenteel erg into Bettie Serveert, die juist hun nieuwe album uitbrachten en binnenkort gaan touren. Op 12 februari spelen ze dan hun enige concert in België, op het mini-festival We Are O'pen in Antwerpen, en daar wil ik heen. Betty Stöve is still alive, en de Amsterdammers serveren de luisteraar met Pharmacy of Love een vrij stevige en compacte rockplaat, maar bij deze presenteer ik jullie graag nog even een mooie uitgesponnen track van Log 22 uit 2003.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

5 feb in de w2!

Olav Abacus zei

daar wilde ik eerst heen, ware het niet dat ik waarschijnlijk een passepartout voor we are o'pen kan krijgen van damusic.

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be