Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

november 10, 2010

DARWIN DEEZ


Omdat de herfst niet per se betekent dat we week in week uit maar Kid A, Burn The Maps en Songs Of Love And Hate moeten draaien, presenteer ik bij deze met enige vertraging een potentieel zomerhitje waar ik op gewezen werd door een vriend die, naar ik meen, überhaupt niet zo veel op heeft met de overige seizoenen. Wie dan wel? Nouja, ik ken hem als een jongen die zó zonnig is dat hij zijn vorige leven waarschijnlijk ergens op de evenaar leidde als een exotische vogel. Hij prees me Radar Detector aan met het voor hem zo kenmerkende standaard pseudo-enthousiaste 'echt heel leuk', en hij zei waar het op staat! Zo een aanstekelijk deuntje heb ik sinds Max Tundra's Will Get Fooled Again niet meer gehoord. De clip is al even dwaas, want Darwin Deez is een onvervalste hipster. You & I go shopping and find exactly what we're looking for. Wie iets bewaart, die heeft wat.

2 opmerkingen:

willem zei

Toevallig, gisteren hoorde ik dit nummer in een VW reclame. Ik vroeg me al af van wie het was.

Anoniem zei

Zag hem op Dour spelen en vond er geen zak aan. Veel pose, weinig inspiratie.

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be