Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

juni 08, 2009

SEMI-PROFESSIONEEL: INSTRUMENTALS

Voor een vriend (die bij mijn weten slechts beweert deze weblog te lezen) ben ik bezig een compilatie samen te stellen met uitsluitend instrumentale nummers. Nouja, hij is eigenlijk al nagenoeg af, maar het zou kunnen dat ik iets over het hoofd heb gezien, en in dat geval zou ik graag willen dat je me daar over inlicht.

01/Yo La Tengo - Dr. Crash
02/Clap Your Hands Say Yeah - Blue Turning Gray
03/Pavement - 5 Minus 4 Equals Unity
04/Electrelane - If Now Now, When?
05/Múm - I'm 9 Today
06/Eels - Bride Of Theme For Blinking Lights
07/Mogwai - Thank You Space Expert
08/Aphex Twin - Flim
09/Radiohead - Hunting Bears
10/Coparck - Song For A Next Album
11/Smashing Pumpkins - Mellon Collie And The Infinite Sadness
12/Reynolds - Grohl
13/Explosions In The Sky - Your Hand In Mine
14/Future Sound Of London - Max
15/John Fahey - Wine And Roses
16/Quasi - Only Success Can Fail Me Now
17/The Go! Team - Panther Dash
18/British Sea Power - The Great Skua
19/Tortoise - Benway
20/Sigur Rós - (3)
21/Four Tet - Unspoken

2 opmerkingen:

Derek zei

Als je het niet zo nauw neemt, dan heeft battles ook sterke instrumentals.
En vergeet Lightning Bolt niet !

Olav Abacus zei

tja, ik heb vooraf niet echt duidelijke eisen gesteld. het moet een beetje sfeervol zijn en bij voorkeur melodieus. dan vallen battles en lightning bolt af.

overigens: etentje kan doorgaan zaterdag. jullie al ideeën over het menu? ik dacht dat ingrid en ik misschien het voorgerecht voor onze rekening kunnen nemen, linguine met garnalen in witte wijn.

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be