Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

januari 30, 2013

THEE OH SEES


Nou goed, van Thee Oh Sees en hun rare bandnaam had ik afgelopen zomer tijdens Metropolis Festival  dus geen hoge pet op. Het zou goed kunnen dat dit kwam doordat ik tot op dat moment ook nooit eerder muziek van ze had gehoord. Bovendien schrok de wild getattoeëerde frontman John Dwyer me een beetje af, zo zal ik eerlijk bekennen. Verkeerde band, verkeerd moment. Kan gebeuren. Nu ik een half jaar na de betreffende overval op mijn gemakje thuis nog eens wat nummers besloot te luisteren, klinken ze me al met al toch niet slecht in de oren. De videoclip van Lupine Dominus doet zijn werk sowieso goed. In de broeierige stripclubs van San Francisco gaat het er blijkbaar nogal Freudiaans aan toe. Lekker zenuwachtig orgeltje ook.

Geen opmerkingen:

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be