Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

oktober 31, 2013

MAC DEMARCO


Inmiddels is Lou Reed overleden. Daarover misschien later meer. Kijk: ook al ben je er als necroloog snel bij, het pure feit dat Lou dood is - daar doe je toch niks aan. Ik heb Heroin veel gedraaid. Maar toen bedacht ik me dat ik nog niet heb verteld over Mac DeMarco, een belangrijke ontdekking van 2013 voor mij. Hij komt morgen in Paradiso spelen, maar ik ga de king of weird vibes nu onverwachts vanavond al zien. Een andere fijne vent neemt me namelijk kosteloos mee als vip naar Pitchfork Music Festival Paris in ruil voor een paar dagen goed gezelschap dans la ville d'amour. Laat Mac DeMarco nu net een aantal maanden geleden op de zomereditie van datzelfde festival in Chicago hebben opgetreden, en ik een zwak hebben voor eenvoudige bruggetjes; voici Still Together. Gewoon een mooi, simpel, nonchalant liefdesliedje van een gekke maar intelligente en leuke kerel; er zijn dingen die vaker voorkomen. Beste refrein van het jaar.

Geen opmerkingen:

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be