Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

augustus 19, 2008

OUD NIEUWS: PUKKELPOP 2008

HOOGTEPUNTEN

Flaming Lips; Sigur Ros; Bloc Party; M83; Girl Talk; The Dodos; Tokyo Police Club, Menomena, British Sea Power.

DIEPTEPUNTEN

Security; Duur Ongezond Eten; Alphabeat, Yeasayer, MGMT gemist; Metallica T-shirts; The Subways; Karig Openingsfeestje; Shitburen.

BIJKOMSTIGHEDEN

Een Nieuw Luchtbed; De Kut Van Tante Liesbeth 'Live'; Pissen Naast De Pot; Mensen Voor De Gek Houden, Gratis Biertjes Op De Terugweg, High Zijn.



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Yeasayer een dieptepunt? Hoe is dat in godsnaam mogelijk!

Olav Abacus zei

je moet wel goed lezen, vriendje.

Anoniem zei

Hij staat onder dieptepunten, vriendje.

Kaiser Bruno zei

Alphabeat, Yeasayer, MGMT gemist.

vriendje.

Anoniem zei

dan zou er 'Alphabeat, Yeasayer en MGMT gemist' hebben moeten staan.
enfin, maakt niet uit.

Anoniem zei

hoogtepunten van deze zomer : iedere minuut zonder alphabeat, alphabeat gemist op pukkelpop en alle andere gelegenheden, iedere avond dat ze in mijn favoriete uitgaansgelegenheid niet alphabeat draaide.

buiten dat : zit je al in breda? ik betrek bijna mijn kamer :)

Olav Abacus zei

nee ik ben nog op zoek, ik ga er van uit dat het nog niet voor de korte termijn zal zijn.

en alphabeat, die moet je nemen met een snuf zout. ;)

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be