Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

september 04, 2008

VIDEO: SPINTO BAND - SUMMER GROF



Luister! Dit is de band waar ik 2 jaar geleden tot over mn oren verliefd op was. Hun album Nice & Nicely Done werd toen hier en daar opgepikt, wat memorabele optredens opleverde op onder meer Pukkelpop en in de Vooruit te Gent. Dit schreeuwde ik van de daken. Over een maand komt het nieuwe album Moonwink uit. Summer Grof is alvast een leuke single. De formule van springerige, volslanke, sympathieke indiepop is behouden gebleven. Sinds afgelopen week heb ik een OV, en die komt goed van pas om ze over een paar weken in Paradiso weer eens te gaan zien. Aardige gitaarsolo, trouwens. Ohja, en de video zelf is niet bijster origineel. We zullen zien of Moonwink kan bewijzen dat liefde op het eerste gehoor echt bestaat.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga mee Max!

Olav Abacus zei

doen we. ik blijf trouwens ook bij jou slapen. ;)

we kunnen dan ook naar portugal, the man. die spelen nog voor de spinto band.

Jay zei

portugal the man was helemaal vreselijk. maar was wel een geslaagde avond vond ik zo! (y)

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be