Het oor wil ook wat - door Max Majorana.

september 08, 2008

VIDEO: THE WAVE PICTURES - I LOVE YOU LIKE A MADMAN



Lekker nummertje van een band uit Londen. Drie sullige, aandoenlijke Britten in de bloei van hun leven. Vrienden van Herman Dune en Jeffrey Lewis. Veel EP's en singles. Meer weet ik eigenlijk ook niet van ze. Voorlopig niet op tournee door Nederland. I Love You Like A Madman was een tip via MSN. Toen ik deze clip vond op Youtube was ik helemaal verkocht. Aanstekelijk en uitermate verslavend. Ik heb er tot nu toe niet eens aan gedacht om de rest te gaan beluisteren. Citaat: Die artiesten denken allemaal zeker dat ik niets beters te doen heb, met al hun releases. Gauw checken voordat ze in zee gaan met Vodafone!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze hebben een album met de titel 'Instant Coffee Baby' , meer hoef je ook niet te weten om het te downloaden.

de stront zei

jooooo kerel

ik heb je gevonden

groeten sam

where the carbon atoms are arranged zei

mag ik bij jullie (?) aanplakken tijdens black lips want mijn date gaat niet mee... kitty

Olav Abacus zei

hey ik vind het erg jammer, maar ik ga niet meer vanavond. ik zou eigenlijk bij job blijven slapen maar die is ziek, (waarschijnlijk door het temperatuurverschil sinds ie terug is van vakantie ;)) dus heb jammergenoeg mn plannen moeten wijzigen.



hoe dan ook veel plezier, en wees niet bang, de trix is een plezante tent waar je niet raar aan wordt gekeken als je in je eentje komt.

where the carbon atoms are arranged zei

het was prima te doen en heb uiteindelijk een gezellige en slopende avond gehad.

Blogarchief


zie ook http://www.damusic.be